Tuesday 18 June 2013

Crveno bijela ljepotica - Ruza polka

Danas sam gledala pupoljke moje ruze sto je procvjetala
ispred kuhinjskog prozora i misli su me odvele do Bozica.

Boje pupoljka su me podsjetile na ove lizalice.

 



Moja divna mirisljava ruza ima jako puno pupova

i svi su crveno bijeli a kada se cvijet rascvjeta bude bijel

kao snijeg.Cudni su prsti prirode.

 




 
Sutra cu se pocastiti jednom ruzom .
 
Ubracu jednu rascvjetalu ruzu da mi krasi aranzman
 
na kuhinjskom stolu.
 


 
Nemam puno teksta u ovom prilogu ,
 
Slike vam pokazuju dovoljno .
 
 


1 comment:

  1. Naravno, slike govore same za sebe. Ipak, koliko god bili čudni prsti prirode, kako ti kažeš, u sve se mora uložiti ljubav i emocije. Sve zahteva pažnju da bi nam uzvratilo lepotom.

    ReplyDelete

Hvala na komentarima