Thursday 27 June 2013

Buketi ove nedelje


 
 
Roza i bijeli piuni su procvjetali pa sam se pocastila velikim
buketom ovaj vikend. Piuni i ruze su mi ukrasili boravak.
Sreca da imam veliki starinski bokal za ovaj buket .
 

 
U buket sam dodala i malo bijelog cvijeca (korov)
ali je upotpunio cijeli buket jako fino .
Miris piuna je ugodan ali jak pa je dobro sto  vazna  stoji
pokraj vrata. Lijepo vrijeme je pa su balkonska
vrata stalno otvorena.

 
 
Manji buket je mjesavina karanfila u dve boje
malo zelenila i sitnih margareta.
Mali buket mala vazna , svecnjaci i vrpce od cipke
ja sam zadovoljna ... kako se vama svidja?
 


 
Treci buket sam ubrala i stavila u hodnik.
Irisi vec prolaze ali eto uspjela sam naci tri fina za buketica.
Zelenilo u buketu me je podsjetilo da imam slatke djecije
papucice sto je svekrva isplela .
 

 
Papucice sa leptirom su u ponudi ,zainteresovani ?
Javite se u komentar ili na
 
 
 

1 comment:

Hvala na komentarima