Sunday 24 April 2016

Svadba u Crveno Bijelom - Amel i Seida


Sjedim u sobi gdje stvaram kreacije ,moja hobby soba i ugledah crvenu masnu 
i bijele perle ... to me asocira na divnu svadbu na kojoj smo bili nedavno .Divna svadba
divni ljudi i ja sam bas iz tog razloga uradila sve da dam i moj mali doprinos da sve bude 
divno ..bas onako kako mladenci zele i zasluzuju . Nisam puno pisala o ovome ..nije valjda 
bio vakat . Buket sam napravila od najljepsih ruza onako kao za sebe a bio je namijenjen 
lijepoj Seidi . Ikebana na stolu je bila vodopad raskosi i ruza ... Sta reci ..slike sve kazu .

Lijepa Seida i izabranik njenog srca Amel su bas zasluzili s vu ljepotu oko njih .
Ljubav je to ,vidi se ,osjeti se , <3 Pokusala sam ovjekovjeciti trenutke kamerom
ipak atmosfera je bila iznad toga . Pjevalo se i igralo daleko u noc kako i dolici .

Moje clanice Sanja i Marijana su mi pomogle da ovaj dan ucinim jos specijalnijim .
Sanja je napravila figurice za tortu ,u nosnji posto mladenci igraju folklor .

Marijana je napravila dizajn za naslovnicu Knjige zelja a moja malenkost 
 je istu knjigu i napravila .
Kad se spretne ruke sloze sve se moze sve se moze .

Ako se i vama po glavi vrte misli o udaji ,javite nam se u Draganasgarden
da i Vas  specijalni dan uljepsamo i napravimo idealnim .



















No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima