Sunday 3 April 2016

Beograde ljubavi moja


April u Beogradu .... u usima mi odzvanja Coliceva pjesma a mene nose
slike i dozivljaji ... obozavam ovaj grad ... Moj muz i ja se jako cesto onako 
bez obaveze spakujemo i posjetimo Beograd ,grad obadvoma nama jako jako drag.

Ne treba tu puno mudrovati , setnja i kafa su dovoljni . 
Ja ne bih bila ja ako ne bih nasla jos po nesto ,bombonice za oci .
 Nadjoh ja tako ideje vama i sebi  kako da napravite nesto zanimljivo od starih cizmica .

Jedna cijela ulica prema Skadarliji je ukrasena neobicnim ukrasima na temu reciklaze .
Stare cizmice,palete, kutije i korpe naizmjenicno mame poglede i "klikove" aparata.

Eto dragi moji lijep pozdrav iz grada Ljubavi i proljeca ... Kafa u Tri sesira i 
hurmasice nes cekaju . Putokaz vidite ... dodjite ! cekamo vas ! 
Da mastamo i uzivamo kao u stara dobra vremena .















1 comment:

  1. U September dodji te u Beograd na izlozbu Price Mira u Galeriji SKC na Novom Beogradu.

    ReplyDelete

Hvala na komentarima