Thursday 25 February 2016

Proljece i Vjencanja / uredi, personaliziraj , svoje vjencanje


Jesen stize dunjo moja ... moglo se cuti nekad
 u stara vremena kad su se pravile svadbe ...
 e vremena se mijenjaju , kazu ljudi, a ja
 postujem da se sad vise zeni i udaje u proljece .

Razmisljam tako ,odlutam i setim se moje svadbe.
Da bas kao sto Djole kaze ... Parada pijanstva i kica ...
Ma znate i sami da nije bilo tako ali mnoge danasnje
svadbe su bas to ,parada istih ....

Pozeljeh da vama koji se namjeravate uskoro
vjencati dam par ideja .Napravite Vasu svadbu samo vasom
Neka se razlikuje kao i vas brak <3

Ja sam ovdje dobila u zadatak cetiri stvari 
Buket za mladenku
Stolni aranzman
Knjiga za goste - knjiga zelja
korpica za poklone - Koverte 

Tema je crveno bijela 

I bacim se ja tako na posao ...













Eto tako to radi Draganasgarden <3 

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima