Thursday 25 February 2016

Knjiga zlata vrijedna - Knjiga zelja


Gosti ,majke ,ocevi , kumovi ... mladenci jedni drugima na svadbi pozele srecu 
i podijele na taj dan divne rijeci koje poslije mogu da padnu u zaborav.
Zato je neko nekad uveo drvo zelja ,ili knjigu zelja ...

Glavni zadatak knjige je da sacuva od zaborava sve te divne rijeci ,zelje 
savjete i slike sa najdivnijeg dana mladog para , a zasto ne i da se u tu knjigu
nastave upisivati dogadji iz zajednickog zivota . 

Moja divna nadarena prijateljica Marijana Badrov mi je pomogla 
oko dizajniranja ove divne slike .Slika je razvijena na mat papiru 
zbog toga s to mi je tako vise bila u shabby stilu i romanticnija je .

Sliku sam zalijepila silikonskim pistoljem na knjigu 
specijalno odbranom za ovu temu . Bijela cipka je takodje prilijepljena oko
slike silikonskim ljepilom . (pazite da vam ruke nisu prljave ,cipka je osjetljiva)

Granicnike sam napravila od crvene i sive vrpce i obogatila ih
sa divnim bijelim biserima ,Biseri se pojavljuju u svim segmentima 
dekoriranja . Sitnice su te koje cine cjelukupni utisak .

Imala sam i cast da se prva "upisem " u knjigu pa sam pokraj
par finih rijeci i zelja isprintala i clan iz zakona o zajendickom 
zivotu koji je Dusko Radovic srocio i culi su ga milioni ljudi.

"Budite ljubomorni ,Ne jedno na drugo nego vas Brak " 





No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima