Friday 29 May 2015

Promocija knjige Draganasgarden knjiga za svaku zenu i promocija udruzenja draganasgarden iz Banja Luke






Jutro i prva kafa ,sjedim i pocinjem pisati o jucerasnjoj promociji .
Osjecam da me plave emocije ... Dva dana sam radila jako puno na pripremi
promocije knjige i udruzenja i sad je ostalo jos da ucestvujem na 
dva sajma i da sumiram utiske ali evo vec sada sam puna utisaka 
da bih knjigu mogla napisati .Moja zamisao je da promocija knjige 
bude obogacena i sa rukotvorinama koje rade clanice udruzenja, 
da sve te divne stvari prodamo i tako podrzavamo udruzenje finansijski .

Ponekad se desi da sajam odvuce paznju od knjige ali nije mi zao .
Moje clanice imaju zlatne ruke i ja zelim da cijeli Svijet to vidi .

Sinocna promocija je bila fenomenalna ,divni dragi ljudi su dosli
 da me podrze i vide o cemu se radi .Za mene je ovo jako veliko....
Promovisati knjigu u Svedskoj na mom jeziku i da se odazove jako velik
broj ljudi je ravno ispunjenju jednog sna . 

I ovaj put mi se san ispunio . Gaga / Draganasgarden u drugom gradu 
srcu dragom pokazuje svoju knjigu ... Banja Luka i Geteborg su naklonjeni
nasoj kreativnosti ( pisem mojim djevojkama)

Hvala svima koji su bili uz mene sinoc i vama koji ste mi davali 
snagu na daljinu .








1 comment:

  1. Čestitam na uspehu draga!!! Zaista predivan osećaj!! Uživaj i pripremaj polako drugu knjigu!
    Srdačno,
    Vesna

    ReplyDelete

Hvala na komentarima