Wednesday 20 May 2015

Jabuka


Prije par sedmica pisala sam o "ciki " sto obrezuje jabuke.
Super zanimanje ,za penzionera ... pozovu ga ljudi u 
divne vrtove, on pogleda drvo ,obreze i sredi drvo popije kafu 
naplati (jako puno ) svoj rucni rad koji se cijeni 
i ide kuci . Da eto opet kukam o cijeni . 30€ sat a on se ne zuri.

Pokusala sam da se naucim obrezivanje voca, nije mi islo , ne usudim se.
Previse volim svaku granu .... Ruze sam se naucila obrezivati ...

Elem , sad kad vidim ove divne cvjetove nije mi zao
 sto svako proljeceinvestiram u moju ljubimicu ..
 uvijek mi se oduzi .

Lijepi cvjetovi i plodovi su slavlje za oci .Moj muz je zavrsio
sa radovima na nasem ulazu u kucu pa sad imam i na cemu 
da sjedim, pijem kafu a imam i u sta da gledam.

Zivo je lijep <3 



No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima