Wednesday 8 April 2015

Zeko od čokolade - Kad postanes ujna


 
 
Moj muz mi je u par navrata pricao kako se sjeca da je za Uskrs
u crkvi Marija Zvijezda u Trapistima jedna casna svake godine pravila kolac u obliku jagnjeta za Uskrs. U ocima mog muza vidim sjetu ,radost i djecacku srecu ... Trazila sam kalup jagnjeta da obradujem mog muza
sa kolacem iz djetinjstva i na zalost nisam
uspjela da ga nadjem.
 
Nasla sam kalup zeke .....
 
Kao sto znate ja sam postala ujna na moju veliku radost i mom
Timu je ovo prvi Uskrs .Podstaknuta sjecanjima mog muza pozeljela sam da zapocnem novu tradiciju ... Ujna je Timu napravila prvog zeku za Uskrs ... Tradicija se nastavlja mozda ne sa jagnjetom i ne sa mojim muzem ali eto sa novim
djecakom u familiji ,sa jednom ujnom i Uskrsnjim Zekom
 
 

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima