Monday 27 April 2015

Novi Ulaz

Čujem često da vrijeme brzo prolazi , nisam nesto reflektirala oko toga do prije par dana . Muž i ja smo počeli da gradimo novi ulaz u kuću . Stari ulaz je napravljen u sklopu uređenja dvorišta kad smo gradili kuću prije tačno 10 godina . Tada sam poželjela ulaz sa bijelom ogradicom i tako je i bilo . Bijela ogradica i manji ulaz služili su nas sve do sad . 

Novi ulaz je otvoreniji , malo veći i sa novim reflanim daskama . Maštam o maloj stepenici oko cijelog ulaza da mogu da poredam saksijica i cvijeća . 

Jednu osobinu kod mene extra njegujem, a to je da ništa ne treba da bude vječno . Sve se da popraviti i promijeniti ako se to samo želi . Ništa nije uklesano u stijeni kako Švedska poslovica kaže . Ova vrlina mi je pomogla puno , usudim se vise ,,, 




1 comment:

  1. Izgleda obećavajuće! Nadam se da ćeš ostvariti san o stepeniku i cveću. Slažem se sa tvojim stavom, pre svega jer sam ja u biti takva Ništa ne može da ostane dugo kod mene a da se ne promeni. Zato samo napred, menjaj i uživaj! :)

    ReplyDelete

Hvala na komentarima