Thursday 23 October 2014

Ciklama Jesenja Kraljica - Autumn Quin


Bolesna ,prehladjena i polu uspavana u krevetu cetvrti dan
 u velikoj sam potrebi za drustvom i nekim ko ce me malo "podici".
Nevoli lezati ,pogotove nevolim lezati bolesna i pod temperaturom
,propustila sam jedan rodjendan i godisnjicu braka ..sad je dosta.

E sad se pitate sta sve ovo kukanje ima veze sa ovim divnim
ciklamama i divnom saksijom.Ima !!! Moj sin Teo dolazi iz
skole ulazi u sobu da vidi kako sam i nosi ove divne ciklame.

MOjoj sreci nije bilo kraja ,upravo to mi je bilo potrebno u tom
trenutku . Lijepe ciklame ,paznjam mog najmladjeg sina i zelja.

Odmah sam pozeljela da ustanem i ako jos uvijek pod temperaturom
potrazila sam ovu saksiju kupljenu prije koju nedelju i aranzirala
ciklame na prozor ,uzela moj apar i napravila par slika.Taman toliko
energije sam imala ,ponovo u krevet .
Teo hvala ti !!! :)




No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima