Monday 20 October 2014

24. Godisnjica Braka - 24.Bröllopsdag



Jako trdoglava,sto naumim uradim,malo sta ti se iz ruku izvuce! ... to su rijeci koje cesto cujem i bas na ovaj dan, bas danas kad sam htjela da sve bude perfektno sve ode do djavola.

Prije tacno 24 godine sam se udala za divnog covjeka 
srodnu dusu, moju veliku ljubav. Nase godisnjice su nasa
svetinja i slavimo svaku godisnjicu na najljepsi i najbolji nacin koji je u tom momentu  moguc.Volimo putovati pa smo za nese godisnjice posjetili divna mjesta.D me je vodio u Atenu,Pisu,
Rim,Beograd,Pariz,Bec i ....... 

Svaki grad je nama drag samim tim sto u njemu slavimo Nas i nasu ljubav. Ove godine nismo putovali na godisnjicu (naputovali se u toku godine) pa smo se dogovorili slaviti godisnjicu braka kod kuce.
Divna ideja pomislih ... odmah sam pocela mastati sta i kako cu sve da uredim.Internet je poceo da radi punom parom i nadjem divnu dekoraciju za Nas dan.Sve bi to bilo divno da JA Dragana nisam juce dobila temperaturu i pala u krevet.
Mozete li zamisliti ...razoracenje ...haos ...
od svih dana u godini bas danas da dobijem tempereturu ,mogla sam juce ili prekuce ili nikad da dobijem temperaturu ,gripu bolove u cijelom tijelu ...

Toliko toga sam zeljela da uradim za NJEGA za nas ..
sad samo mogu da vama i mom muzu pokazem slike koje su mi trebale biti inspiracija .

Volim te Ljubavi i sad je bas ono u "dobru i zlu , zdravlju i bolesti" ! 


 
 
 

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima