Friday 19 July 2013

Kao kad sam bila mala

 Kad sam bila mala obozavala sam ringispile,
i dan danas me obuzme neka djetinjasta dragost
kad ugledam ovu veselu vrtesku i cujem veselu muziku.
 
 
 
Danas sam bila u Liseberg zabavnom parku ,divni veseli zabavni
park sa puno vrteski i cvijeca . Zastitna maskota parka je zeko
pa nam mrkve rastu svukuda  :)
 

 
 
Zeko zeko .......

 
Djevojcica u meni je morala da proviri kroz ovaj prozor .
Trgovina bombona i igracaka ... carstvo za djecu ( i mene )



 
Terasa omiljenog restorana .
 

 
 
Nadam se da ste uzivali u slikama kao sto sam ja uzivala
u parku sa mojim divnim muzem .
Posjetili smo i koncert i uzivali u finoj muzici 
bilo je i plesa  .

2 comments:

  1. Divan park, zaista sam uživala u slikama. :)
    Lep pozdrav,
    Vesna

    ReplyDelete
  2. Sve je divno, a ona prodavnica u koju si virnula je.... ludilo !!! :)

    ReplyDelete

Hvala na komentarima