Thursday 11 July 2013

Bijele Šerpe


 
Prije nekog vremena su moji momci donjeli mami komplet
bijelih serpi iz trgovine. Znaju momci sta ja volim . NIkad
prije nisam vidjela Ovako divne serpe sa Ovako finim
detaljima.

 
Cajnik ima rucku i "plup" na poklopcu od drveta.
Divan detalji nije tesko za odrzavati ,nemoze u masinu
za pranje sudja ali nemari.
Cajnik je stalno u opticaju ,u njemu kuham vodu ili
serviram kafu .Naprosto obozavam moj staro/novi
cajnik.
 

 
Kad sam vec u kuhinji da vam pokazem sta sam danas
pravila za moje djecke .Umorni od posla i sunca
uzivali su u kolacima sa cimetom i krupnim secerom.
 

 
Evo jos par slikica iz kuhinje.Ulje sa Braca ,ocat iz Italije
 u Svedskoj flasi i podmetac iz Istambula.

 
 
Solanik je drag poklon iz Bele Crkve .
Nije tesko odlutati u mislima dok stojim uz sporet.
 
Desi se da nam i rucak zagori .....

4 comments:

  1. Svidjaju mi se one bijele serpe, divne su :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Sudi su prekrasni! Ma sve je divno, uživam u slikama i vašim dekoracijama!

    ReplyDelete

Hvala na komentarima