Monday 27 May 2013

Svadba

Lijepa mlada u nosnji, kolaci ,muzika i veselje to su rijeci
koje mi padaju na pamet kad se podsjetim svadbe na kojoj
smo uzivali .
Svadba je bila u vjerskom tonu ,nesto novo i neobicno za mene.
 
Dvoje mladih ljudi potvrdili su svoju ljubav pred nama svima i bilo
je tako dirljivo .Kako cu ja podnijeti zenidbu mojih sinova?
 
 
 
Karakteristicni ukrasi . Slavlje za oci u "dalekom Svijetu".
 

 
Morala sam probati se kolace i malo mladenacke torte.
Madjarica me je odusevila,moracu nabaviti adresu slasticarne.
 

 
Svadbena torta je bila na tri sprata i ukrasena Roza
detaljima. Fin par na vrhu,mladenka u roza haljini.
 

 
Mladenci su dobili jako puno cvijeca i "kovertica".
Ja sam izabrala roza ruze sa bijelim ljiljanima,
roza srce je mali simbol da im zelim puno jubavi u zivotu.
 

 
Divna svadba , jos me bole noge od igranja i
grlo od pjevanja.


1 comment:

Hvala na komentarima