Friday 31 May 2013

Djurdjevak

 
Jutros sam prosetala do mog skrovista za djurdjevak.
 
Setnja i mali buket su me bas obradovali .
 
Buket krasi sto u boravku a miris se siri po cijeloj
 
kuci .
 
 
 


Srebrena tacna stakleni svjecnjaci i vaznica .
 
Potrazite vase male heklane stoljnjake i ukrasite
 
tacne i tanjire. Rucni rad je rucni rad .
 
Trakica nikad dosta :D
 
 


 
 
Dva divna jastuka sam kupila na rasprodaji u
 
Crvenom Krstu za 20 kr .Tako su se fino uklopili u boravak.
 
 

 
 
Ugodan dan vam zelim.
 
 
 


3 comments:

  1. Prelepo ti je,jastuci su posebni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. da takom sam se obradovala kad sam ih nasla. Cijeli jastuk je sa volanima.

      Delete
  2. Ovo je....mnogo lepo...mnogo !!!
    Jastuci su božanstveni. A fotografije ambijenta.....sjajne !
    Svaka čast!

    ReplyDelete

Hvala na komentarima