Friday 3 March 2017

Bogata li sam majko !

Trčim , kasnim ,,,, skupština udruzenja se sprema . Kasnim , ljudi kasnim ,,,, nije to nalik meni . Dolazim pred vrata sale, moj mirni strpljivi muž me prati a Ljiljana prijateljica ni ne ljuti se sto ja kasni !? 
Kafu smo trebale piti . 
U sali mrak ! Bože !?!? Niko nije tu . 
Ulazim ! Mrak ....... 
Svhetla  se pale i njih 30 tak mi u glas čestita rodjendan . 
Boze kako čovjek blokira . Suze same kreću . Drskost mi ne smeta ali me ljubav gane do kosti . 
Došla sam na PARTY tufnica . Postajem svjesna !!! ONE članice udruzenja Draganasgarden su meni , maloj meni priredile rodjendansko slavlje . 
Sve članice u tufne se obukle , lila baloni sa bijelim tufnama u nebo se protezu . 
Torta sa našom slikom udruzenja je TU 
Kroz glavu mi prolazi samo jedna riječ 
           HVALA ❤❤️❤









No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima