Monday 19 September 2016

Poluostrvo ljubavi

Stari kineski obicaj kaze da se treba zakljucati ljubav u vjecnu ljubav .
Tako i  ja dovedoh moju vjecnu ljubav ( ili on mene ? ) da se "zakljucamo".

Znam reci ce te " bas je luckasta"  ... Mozda i jesam ali dok sam setala ovim
divnim vidikovcem nadomak Makarske uvjerila sam se da je snaga
 ljubavi neprevazidjena i vjecna . Sreli smo jako puno parova radoznalih
kao i mi sami koji setaju ,razgledaju spomenik Sv Petra i hiljade i hiljade
katanaca koji svjedoce..... Svaki katanac je svjedok jednog dogadjaja , jednog
obecanja ,ljubavi i nade ...

Neko je Bogu hvala znao sve to dobro da unovci pa se eto na licu mjesta
kupi divan katanac za koji euro .. ne mari ...
Koliko kosta sjecanje na taj trena ? Moze li se platiti osjecaj
toplog povjetarca na licu ,pogled voljene osobe ,sunceve zrake ,poljubac
i naravno obecanje na vjecnu ljubav ?

Sve ovo me ponukalo da se upitam !!! ? Sta je covjek/ zena  u stanju
uraditi za osobu kuju voli ?

Cudna je stvar ta ljubav ... Stalna je inspiracija pjesnicima,piscima
filmovi se prave na te teme , slavi se i velica ... pa zasto onda ne
pridruziti se i ovom mozda luckastom ili naivnom "svetistu " i vjerovati .

Posjetite Makarsku i zakljucajte i vi svoju ljubav ,ne skodi ...

Ugodan dan // Gaga














Pozdrav sa otoka ljubavi ,ostavite komentar o ljubavi .

<3











No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima