Sunday 24 July 2016

Lavande de Provence - Putovanje snova





Obecala sam da cu vas voditi po poljima lavande ,
mirisnoj Azurnoj obali ,opisati vam kako mirisu ustipci uz Vrbas,opisati osjecaj
 kada se kupam sa sinom i muzem u Monacu. 

Evo stigli smo kuci puni utisaka sa putovanja koje mogu svakom preporuciti.
Divne zemlje smo vidjeli ,gostili se specijalitetima Italije ,Francuske , Hrvacke i 
lijepe Bosne ali ono sto ce mi zauvijek ostati u sjecanju je voznja automobilom
i MI .. Moj sin Mateo ,moj muz i ja .. nasi razgovori ,smijeh nova otkrica .

U sjecanju ce mi ostati Mateova pletenica sto mu je Jelena Vavan splela,
Zagrljaj francuskinje sto proizvodi keramiku (to je ljudi keramika ) ljubaznost
konobara i pjesma gondolijera. U sjecanju su mi pogledi i dodiri moga D , njegovo
brizno "pij tecnosti vruce je " i mali slatki suncobran u Veneciji ... 

Eto sada u mom boravku sve to ponovo pocinje da mi pada na pamet kroz
suvenire koje sam brizno spakovala i donijela .

Pokazacu vam divne zdjelice kupljene u Gordes gradu u malom ducanu 
 koji se zove Imagine i sa pravom nosi to ime ...



 Moja nova prijateljica mi je pricala o svom radu ,trgovini /ducanu kako ga zove
o snovima i naravno lavandi ...  imamo puno zajednickog .
Kuci sam eto ponijela prvoklasne keramicke zdjele ,divne i unikatne .

Zdjele napunjene lavandom divno su se uklopile u ostatak sobe ,mirisu i "pricaju"
o putovanjma i druzenjima i krase sada moj dom .










 Dragi divni moji pozdrav iz Gordes de Provence <3

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima