Monday 2 May 2016

Bijele Anemone iz prirodnog rezervata - Trka ili ne pred porodicni rucak


Vaskrsnji sto sam ukrasila izmedju ostaloga i bijelim anemonama ubranim bas za tu priliku.
Bas taj dogadjaj branja cvijeca me je povukao da napisem ovaj clanak ... U 14.00 smo pozvali 
sinove i vjerenice i djevojke na Vaskrsnji rucak , trpeza je vec bila postavljena ,sarma skuhana i meso peceno .Moj muz je zavrsavao pohovanu piletinu (jedna snaha samo to jede ) kada sam ja obula papuce za oko kuce i izasla vani da naberem jedan buketic anemona ... Wiktorija je posla sa mnom . Setajuci tako ,pomislih, kao je to nekad bilo . Zena ,majka stoji kuha sprema trudi se ... dodje vojska djece rodbine i komsija sjednu i za cas posla pojedu sve sto je spremljeno a ona umorna samo vice jedite jedite ... i to je njoj majci i domacici bio znak da je sve OK i da su s vi zadovoljni.

Da li sam ja losa majka,zena ako sebi priustim setnju i branje cijeca bas pred taj
veliki porodicni rucak ? Da li bi mogla , sebi da , to priustim da nemam extra kuhara i da nismo 
tim koji tacno zna sta se treba uraditi u kuci i kad . Da li su druge zene i majke svjesne koliko su bas te mikro pauze  potrebne pred najezdu gladnih veselih gostiju ? Prvo si kuharica pa si domacica pa si savjetnica pa onda ko zna sta vec ... kako se prebaciti iz uloge u ulogu ..brzinom svjetlosti ? 
Biti sretna i namsijana a mrtva umorna . Ja  eto balans drzim bas tim mikro pauzama za sebe i druge.
Reci ce te : "Kako za sebe i druge " ? Pa lijepo ... za sebe ... ne stresam se i ne radim u zadnji cas
isplaniram i podijelim i bas volim ... onako da se divim svom radu ,postavljenom stolu i rucku.
Sa ljubavlju smo mi to sve napravili ,a za druge ? pa da ... odmorim mozak od kuhanja i "navucem " 
kostim domacice ,sagovornice i drugarice . Opet kazem nisam sama ... Mi smo tim .
Pisite mi , kako vi majke i domacice spremate i osjecate se pred te velike dogadjaje .Odakle crpite snagu i inspiraciju ? Lijep ugodan dan zali vam Gaga 



No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima