Saturday 26 December 2015

Jelka u Srebru



I ove godine sam nasu jelku okitila u srebro .
 Bijeli andjeli sa Braca i detalji kuljeni na putovanjima dopunjuju cjelinu .
Vec par godina me privlaci ova cistoca i svjetlucavi ukrasi koji me tako podsjecaju
na zimu i snijeg kojeg na zalost ni ovaj Bozic jos nema . 
Vilina kosica i balerine koje skupljam su mi tako drage da sam ih prve objesila .

Bijeli cipkani stoljnjak sa lampicama ispod jelke daje carobnu atmosferu.
Miris andjela sa lavandom i miris svjezeg bora opijaju
dok redam pakete 
za drage mi clanove porodice oko jelke ... 

I ove godine sam "uspjela " izabrati najvecu jelku ... Hm ;) zasto mijenjati
tako finu tradiciju . Volim kad je sve po starom .. Zovite me ludom ,
romanicnom , malo zanesenom ali ruku na srce i recite ... zar nije divno
carobno ovo doba kad je Bozic na vratima ... Jedan, pa drugi Bozic a u medjuvremenu 
i Nova Godina i sve to slavimo sa nasim najblizima ...












No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima