Saturday 21 November 2015

Uredjenje dvorista pred praznike


 Pocinje divno doba, doba radosti i okupljanja porodice
 i mirisa kolaca i ukusne hrane. 
Kuca ce blistati u najljepsem svjetlu 
ali do tada valja poceti iz dvorista prema unutra
 ...
Posjetila sam moju najomiljeniju trgovinu - SUMU ... 

Sav materijal za ukrasavanje dvorista i ulaza
 nasla sam u sumarku blizu kuce .
Male jelkice sumari su vec porezali i poslagali uz put 
da se ja i slicni meni posluze.
Korisno sa ugodnim , Suma se podmladjuje i cisti
 a mi entuzijasti Bozica
dobijemo besplatan ukrasni materijal .



Potrazite u podrumima i garazama stare kante i korpe
oblozite ih mahovinom i dekorirajte svjezim borovim
granama ili cijelim malim jekicama. Dodajte dekoraciji 
vama drage predmete i eto ukrasili ste vas ulaz . 
Ne zaboravite, ulaz govori puno o ukucanima, a prvi utisak
se stvara samo jednom . Pozelite dobrodoslicu familiji
prijateljima i putnicima namjernicima ... sjetite se 
kojim povodom se slavi Bozic <3





Jelkice cekaju svjetlucave lampice i svjece a i prvi snijeg .
Polako cu obogacivati dekoracije kako se zima proteze 
dvoristem i Bozic kuca na vrata .... Karamela se jede polako .
Ovo je moje vrijeme i uzivam . I vama koji pratite moj blog
zelim da uzivate u iscekivanju i uredjivanju . 

Karpe Diem 








1 comment:

  1. Lijepa atmosfera u nastajanju...i biće samo još bolje kako se praznici budu primicali, vjerujem. :)

    ReplyDelete

Hvala na komentarima