Tuesday 13 October 2015

Crvene bobe, mahovina ,saksije i ljubav - Miris jeseni

Jesenji plodovi bobice i svi ukrasi sto nam priroda nudi su meni tako dragi i vrlo rado ih koristim dok ukrasavam moj zivotni prostor .Danas sam citala jedan divan tex o jeseni o toploj cokoladi ,pletenim priglavcima i mirisu ljubavi uz toplu pec ,sve to mi se ucinilo tako poznato i drago ..i ako bolesna i pod temperaturom pisem ovaj prilog jer me tex inspirisao.

Moja jesen ,moji pleteni priglavci i topla cokolada se protezu sekundu dalje .. 
 Protezu se na divnu mahovinu, crvene bobice ,terakota saksijice
 i sakupljanje sisarki za zimu .

Ne nisam vjeverica ali poslije divne jeseni dolazi i divna zima ,
 Bozic i jos tolpije doba za porodicu . Ponekad se pitam cemu sve ovo ukrasavanje ??

I shvatim da se moji ukucani raduju bobicama i mahovini jednako puno 
koliko  i ja i da moj sin kad  pita:" A jel se ove bobe jedu" ?? 
u stavri daje mi do znanja da ih je  primijetio . 

Prilozima i blogom zelim da dam moju viziju zivota ,inspiraciju i podstrek
da sa malo napravite puno ,za sebe i svoje drage .. 

Sve sto radim radim sa velikom ljubavlju .Zato ako mislite da je 
moj mali skromni blog fin hvala vam ,ostavite komentar ispod teksta 
i znaj te da je sve sa ljubavlju pisano .
Lijepo je kad se ljubav i uzvrati ... komentarom , pohvalom pa i 
kritikom ako je dobronamjerna .




No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima