Sunday 19 July 2015

Rodjendan puta dva ❤️Toni i Darko




Moja dva slavljenika .... Imam uvijek jakooooo puno srece u zivotu
pa sam eto tako uspijela da se izvucem za  poklon i ovaj put  ;) ...

Mom muzu sam prije 24 godine rodila sina dan uoci  njegovog rodjendana .
12.7 sam se obezbijedila sa poklonom dok sam ziva hi hi .. ( znate da nije tako ) 
Rodjendan do rodjendana su divne prilike da se svi skupimo,
Toni i Darko su zato ove godine odlucili da sastave rodjendane i da ih proslavimo
na nasoj suncanoj terasi ... 

Mama kao mama dala se prije mjesec dana na planiranje ... 
jelovnika, pa izgleda stola, pa salavetica, pa ovog i onog... 
svi detalji moraju da stimaju.... dva  slavljenika imam <3 .






Svjecice nemamo ... ne one klasicne ... imamo svjecice sa porukom 
pusa i zagrljaj ... a tortu je i ovaj put pravila baka Marija ...

Za hranu inspiraciju sam dobila od naseg Ernst .. Piletina sa zaciima je 
bila fenomenalna . Bice recept za cijeli meni :)



No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima