Friday 9 January 2015

Poslije praznika

Prošli su svi veliki praznici , provedeni sa familijom i prijateljima .
 Kuća je blistala u nakitu , cvijeću i božićnim materijalima a iz kuhinje
 su mirisali kolaci i Bozicna hrana.
 
Vrijeme je sad da se sve to fino opere i spremi u kutije do sledecih praznika.
 Nova godina je počela i novi je početak za sve pa eto ja sad planiram i neke novine na blogu.
Isto tako planiram i promjene po kuci ,po nesto novo da se napravi i osvjezi.
 Vuče me da u kuću unesem proljeće , jeli  rano ?? Januar je divan mjesec za zapoceti .....
 
Januar je mjesec i kad se moj srednji sin Dario rodio pa je cijeli mjesec  posvećen njemu. 
Slavlje se nastavlja ali u drugom tonu . Eto toliko o mojim planovima
Pratite me i ove godine na draganasgarden blogu i FB stranici .
Pisite mi i saljite slike i priloge .
 
Gaga



No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima