Friday 27 June 2014

Dario Maturant

Kad se rodio i prvi put zaplakao  nisam ni slutila
da ce dan mature doci tako brzo . Dario moj srednji sin je maturant
eto glasno izgovaram da i ja cujem i shvatim tu cinjenicu.
Maturant kao maturant bezbrizan i sa planovima o kako 
osvojiti Svijet a na mami je da spremi sve ostalo .
 
I tako zapocinju planovi i pripreme. Darko i gosti su
nabrali tradicionalno cvijece i mlade breze da se ukrasi ulaz.
 


Moj zadatak je bio i da izaberem sliku za plakat.
Izabrala sam sliku kad je Dario imao tri godine
duga frckava kosica i vragolasti pogled krase malo lice.
Nadam se da ce se slika i plakat svidjeti Dariu.
 


 Dario nije imao zelja oko postavljnja stola i izbora hrane 
pa sam imala odrijesene ruke jeeeeeeeeeeee.
Sto je odisao bjelinom porculana i sarenilom cvijeca.
Za ovakvu priliku birao se najfiniji porculan i srebreni
escajg.Cvijece su baka i Anela nabrale u vrtu pa smo fine
bukete aranzirali u stare bokale.

 





Baka je i ovom unuku po tradiciji napravila torte sa jagodama.
Ukusne torte "planule su " za tren . Hvala Bako.Familija i oni
pravi iskreni prijatelji se nas pocastili svojim prisustvom i uvelicali Dariovo slavlje.











 
 

1 comment:

  1. Čestiam Gaga, od sveg srca i ponosnim roditeljima i momku,. Savršeno organizovana proslava, dan za pamćenje.
    Živeli, mila :)

    ReplyDelete

Hvala na komentarima