Sunday 12 January 2014

Do vidjena Bozicu - Dobro dosli rano proljece

Ciscenje je pocelo ( a  imalo se sta i cistiti) I iglica od jelke
 imam po cijeloj kuci . Obozavam prirodne jelke ali pri kraju
kad iglice pocnu da padaju i moje mace ih po kuci ponesu ...

U svakom slucaju evo od crvenih divnih detalja i jelke 

kuca se preobratila u proljtnu oazu sa jagorcevinama.



Bozicne zvjezde zamijenile su proljetne ljepotice 

pastelnih boja 



 








Divni bokali su ponovo na policama i krase moju kuhinju.

Sve je bijelo i pastelno ,odmor za oci poslije crveno srebrenog

Bozica
 
 
 
 Sta bih moj dom bio bez andjela ? Mali andjeli

sakrivenhi tu i tamo po cijeloj kuci mi daju snagu i 

puno puno radosti ....

 

Znam da do proljeca ima jos .... i da babazima

jos vreba iza coskova i da snijeg moze pasti 

jos uvijek ali nemari .... kod mene je proljece .

Voli vas Gaga.




9 comments:

  1. Divnog li cvijeća i bokala:))))Figurica! Predivno, veselo,proljeto:)

    ReplyDelete
  2. Hvala Sonaj ,zavirila sam malo i kod tebe :)

    ReplyDelete
  3. Rano je za proleće, ali se ti na vreme spremaš...bravo!
    Divne fotke, kao i tvoja kreativnost i mašta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Snezanana , ma neznam sta da ti kazem za proljece igra se ovo vrijeme sa nama . Ali eto morala sam obogatiti prozore sa cvijecem poslije finih Bozicnih ukrasa da nisu prazni i tumorni .

      Delete
  4. Obozavam jagorcevine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja tako su mi njezne i fine a tesko sam izabrala ove u moru finih boja

      Delete
  5. Toplina doma je nesto najlepse cemu se covek vraca na kraju radnog dana. Vas je definitivno vedar i topao,prolecne cvetnice su divne,imam utisak da mogu da ih namirisem hiljadama kilometara daleko...bravo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jovanka hvala na finim rijecima ,volim da mi dom izgleda fino i da sam ja zadovoljna sa njiim.Valjda se moje zadovoljstvo vidi kroz priloge .Hvala na posjeti

      Delete
  6. uzivam prateci vas blog! inspirise!

    ReplyDelete

Hvala na komentarima