Monday 23 December 2013

Jelke

 Koliko ljudi toliko cudi i jos vise jelki . Moje ocaranje jelkama
 
dijelim sa vama . Mozda ste vasu jelku vec okitili i uzivate pa samo
 
da vas napomenem da sliku posaljete za nagradnu igru na
 
 








 
Jelke na slikama sam ja slikala na putovanjima i mom
 
odusevlkenju nema kraja sve su mi lijepe i elegantne.
 
Naslo se tu jelkica i sa masnama i loptama i licitarskim
 
srcadima i bombonama.
 

 
Nema  pravila u kicenju jelki ,sve je dopusteno
 
jedino sto se nesmije uraditi prilikom kicenja je
 
da se zaboravi uzivati u kicenju i pustiti masti na volju .


 
Moja jelka ove godine je u bijelom i mirisace na lavandu
 
sa Braca ,imace vrh iz Beca i kugle iz Pise i Budimpeste.
 
Sumiram godinu kiteci jelku .... i slusam Bozicne pjesme .
 
Slika dolazi sutra kad bude sve gotovo .
 
Sretno vam Badnje vece volite se i cuvajte jedni drugi

1 comment:

  1. Obožavam jelku i kićenje od detinjstva i sve su mi divne i posebne na svoj način! A tvoju čekam sa nestrpljenjem. :))

    ReplyDelete

Hvala na komentarima