Saturday 19 October 2013

Slatko od dunja (Goja recept)


 
Jesen se pokazala u punom sjaju, dunje su rodile
kao nikad prije pa sam sa komsinicom pravila slatko
od dunja i oraha. Recept je jako star sto je meni jako
interesantno... Sjecate li se starog obicaja ?
Voda i slatko kao dobrodoslica dragim gostima
 

 
Recept :
 
2kg dunja sitno isjeckane
2kg secera
2 vanilije secer
2 dl vode
orasi po zelji
limun

 
Spinovati secer i vodu dok se ne istope u zitku
ljepljivu masu . Dodati fino sjeckane dunje .
Dunje pospricati limunom da ne crne dok se sjeckaju.
 
Sve kuhati ca 30 min (dunje se brzo skuhaju )
Dodati orahe pomijesati sve i toplu smjesu
pakovati u tegle .

 
 
Uzivajte u slatku i ja cu :)
Teglice sa slatkom su divan poklon ako podjete
nekome u posjetu . Kad smo kod poklona ...
 
Ova divna tacna mi je poklon od brata i njegove djevojke.
Bas u Gaga stilu i divno se uklopila u moju kuhinju.
 

 
 
Ugodan dan drage moje

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima