Friday 30 August 2013

Poklon od srca

 Neznam kako vi razmisljate kad trebate nekome izabrati
poklon za rodjendan , ja uvijek krecem od same sebe.
 
Poklon kojem bih se ja obradovala nosim od srca prijateljima.
 
Gledam da je poklon napravljen mojom rukom , tj toj osobi sam
prvo smislila poklon pa napravila pa tek onda poklonila.
 
 
 
Tako i ovaj put kad sam trebala "smisliti" poklon mojoj koni
 
izbor je pao na poklon ispirisan posjetom jednom vrtu sa povrcem.
 

 
Povrce je ubrano na "koloniji" ekoloski frisko i puno vitamina
 
 dan prije rodjendana. Korpa je kupljena u seckendu a cestika je izabrana
 
isto jutro u kutiji sa mojim cestitkama .
 
 
 
Naslo se u korpi : mahuna, luka, kupusa ,cvekle, persuna ,
 
crvenog luka ,tikvica i prirodan sok od Jagoda sa iste kolonije.
 


 
Draga Kono sretan rodjendan jos jednom.
 
 


1 comment:

  1. Jako orginalan poklon i definitivno od srca! Ja bi mu se sigurno obradovala! :)

    ReplyDelete

Hvala na komentarima